יום שבת, 19 בנובמבר 2016

"כללי המשחק"

1.      המסלול הכללי  - מ דן ועד אילת דרך השבר הסורי אפריקאי – הוא כ 500 ק"מ  . הוא יבוצע ב 6 מקטעי טיסה נפרדים  והמטרה היא לבסס חוויה מהנה שלא נושאת אופי תחרותי אלא טיסת חוויה רגועה  .
2.      התאריך המדוייק של כל מקטע יפורסם מספר ימים טרום הטיסה – בהתאם לתנאי מז"א
3.      תנתן עדיפות לטיסות בימי שישי בבוקר ולא שבת בבוקר
4.      כל טייס שנוטל חלק בטיסת שביל ישראל נדרש להיות מנוסה ובעל שעות טיסה וניסיון שיאפשרו לו להתמודד עם החוויה
5.      ההשתתפות של כל טייס בטיסות הם על דעת עצמו ובאחריותו האישית
6.      זהוא פגש אווירי חברתי בלבד
7.      כל טייס שמשתתף צריך לדעוג לעצמו מבחינת רכב מלווה בכדי שיוכל להגיש לו סיוע או חילוץ
8.      כל טייס שמשתתף צריך לדעוג לעצמו מבחינת רכב איסוף שיחזיר אותו לנקודת ההתחלה
9.      כל טייס יכול להחליט לעצמו עם הוא לן בשטח או מגיע טרום פעילות בוקר לשטח
10.  אין המתנה באוויר בנקודת ההמראה עד שכולם ימריאו – משיקולי דלק : ברגע שהמראת – המתן לעוד חבר או שניים שגם ממריאים – יצא לדרך
11.  זהוא לא מרוץ , כל אחד ביחס לקצב שלו , למהירות שלו ולציוד שלו
12.  על כל משתתף לעשות שיעורי בית , ללמוד , לדעת ולהכיר את הגורמים שעשויים להשפיע על ההתמצאות שלו במרחב , ההשפעה הטופוגרפית על המיקרו-אקלים שהוא יטוס בו , השפעות והשלכות  וכו'

13.  על כל משתתף ללמוד ולדעת מה הם כללי הטיסה הנורמטיביים המחייבים  - מכל בחינה שהיא  - בטיחות לפני הכל !!!

שיהיה בהצלחה לכולם
טיסות בטוחות ומהנות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.